KoMeratene FC Elite

KoMeratene FC Elite ble stiftet i 2020. Laget er et lavterskel tilbud til alle medlemmer i KoM linjeforening. Vi er et mikset lag av gutter og jenter som spiller 7-er fotball, og er aktive i 7dentligaen. Per 2023 er laget i 4. divisjon, men ambisjonen er opprykk til 3. divisjon. Sosiale arrangementer, som lagfest, blir arrangert for de som aktivt spiller, samt cuper utenfor ligaspill.

Alt av informasjon om treninger, kamper og sosialt kommer i Spond-appen. Dersom du ønsker å være med er det bare å skrive inn koden JQPNV inne i appen.

Fotballstyret

Manager: Sivert Erland

Økonomisjef: Henrik Leirvik

Botsjefer: Marius Skipperstøen og Elias Dahl

Historikk av managere:

2020-2022: Oscar Augestad

2022 og utover: Sivert Erland

Siste oppdateringer:

Komeratene med nye drakter!

KoMeratene ønsker gjerne å takke Studentrådet NV og teknologibedriften Seal Engineering for støtte til draktinnkjøp, dette betyr mye for oss! Ved årets første treningsøkt ble nyervervelsene testet ut og alle draktene satt som et skudd. Nå ser vi frem mot sesongstart i 4. divisjon, 7dentligaen etter fjorårssesongens historiske opprykk. KoMeratene FC Elite kan du følge på Ebergs grønne enger utover høsten og våren!